پاساژ کوروش یکی از مکان های گردشگری تهران

مجتمع کوروش، یکی از مجتمع‌های بزرگ در غرب تهران است و البته یکی از جدیدترین و بزرگترین مراکز تجاری – فرهنگی کشور محسوب می‌شود.

مرکز خرید کوروش کجاست؟

مجتمع فرهنگی تجاری کوروش یکی از بزرگترین مراکز خرید تهران است که در زمینی به وسعت ۹۵۰۰ متر مربع در بزرگراه شهید ستاری، خیابان پیامبر مرکزی قرار دارد. کوروش مال در عرض پنج سال ساخته شده و در سال ۱۳۹۳ به بهره‌برداری رسیده است.

مجتمع فرهنگی تجاری کوروش

مسیر دسترسی به مرکز خرید کوروش تهران

مسیر دسترسی با خودرو شخصی

اگر قصد سفر با وسیله نقلیه شخصی به مرکز خرید کوروش را دارید، می‌توانید خود را از بزرگراه‌های حکیم، همت، آبشناسان، شهید لشگری یا شیخ فضل‌الله به بزرگراه شهید ستاری رسانده و به خیابان پیامبر مرکزی و به پاساژ کوروش برسید.

مسیر دسترسی با تاکسی

دسترسی به مجتمع تجاری کوروش با وسایل نقلیه عمومی به غیر از تاکسی‌هایی که از بزرگراه ستاری می‌گذرند، امکان‌پذیر نیست. برای رسیدن به مجتمع کوروش می‌توانید با تاکسی‌های آزادی – جنت‌آباد در پایانه تاکسی‌رانی شهید نظری در میدان آزادی یا تاکسی‌های تجریش – شهرک اکباتان در میدان تجریش یا ونک – دهکده المپیک در پایانه تاکسیرانی میدان ونک استفاده کنید و در بزرگراه شهید ستاری، رو‌به‌روی مجتمع کوروش از تاکسی پیاده شوید. همچنین، می‌توانید با استفاده تاکسی‌های مسیر ونک – جنت آباد در پایانه تاکسیرانی جنت آباد جنوب پیاده شده و با تاکسی‌های خطی مرکز خرید کوروش در مقابل در این مرکز خرید پیاده شوید.

مسیر دسترسی با مترو

مترو صادقیه و مترو ارم سبز، نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو به کوروش مال محسوب می‌شوند. در صورتی‌که قصد دارید با مترو به مرکز خرید کوروش بروید، می‌توانید پس از خروج از این ایستگاه‌ها با استفاده از تاکسی‌ها یا اتوبوس‌های عبوری از بزرگراه ستاری به پاساژ کوروش تهران برسید.

مجتمع فرهنگی تجاری کوروش

 

ساعت کاری مجتمع تجاری کوروش

بخش‌های تجاری، تفریحی و فرهنگی پاساژ کوروش از ساعت ۱۱ تا ۲۳ و در روزهای آخر هفته تا ساعت ۲۴ مشغول به فعالیت هستند. البته با توجه به امکانات تفریحی و رفاهی کوروش مال بیشتر اوقات جمعیت بسیاری در آنجا حضور دارند؛ چنانچه ترجیح می‌دهید در ساعات خلوت‌تری مجتمع تجاری کوروش را مراجعه کنید، پیشنهاد می‌کنیم در ساعت‌های اولیه یعنی از  ۱۱ تا ۱۴ یا در انتهای شب از ساعت ۲۲ به بعد به مرکز تجاری کوروش بروید. در این دو بازه جمعیت کمتری وارد مجتمع می‌شوند و عمده فضاهای مجتمع خلوت است.

به‌دلیل شیوع ویروس کرونا توصیه می‌شود تا حد امکان از مراجعه به مراکز خرید مسقف خودداری کرده یا در صورت ضرورت مراجعه به این مراکز پروتکل‌های بهداشتی حتما رعایت شود.

ساعت فعالیت بخش‌های مختلف مجتمع تجاری کوروش طبق اطلاعات مندرج در وب‌سایت آن به شرح زیر است:

  • پاساژ کوروش: همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۳ و روزهای آخر هفته تا ساعت ۲۴
  • واحدهای اداری کوروش: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷:۳۰ عصر و روزهای آخر هفته تا ساعت ۱۴:۳۰
  • پارکینگ کوروش: همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۳ و روزهای آخر هفته تا ساعت ۲۴
  • پردیس سینمایی کوروش: همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۲ و روزهای آخر هفته تا ساعت ۲۴
  • شهربازی ژوپیتر: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱ تا ۰۰:۳۰ بامداد، روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۰۱:۰۰