مگامال یکی از مکان های گردشگری تهران

مگامال تهران، اولین مگامال (بازار بزرگ) ایرانی مبتنی بر استانداردهای جهانی است و شاید بتوان ادعا کرد که با توجه به امکانات رفاهی و دسترسی آسان، یک سر و گردن بالاتر از سایر مراکز خرید تهران ایستاده است. از امکانات متنوع مگامال می‌توان به فودکورت، شهربازی، تالار، پارکینگ سرپوشیده، اینترنت وای‌فای، نمازخانه، آسانسور شیشه‌ای، سرویس بهداشتی، هایپرمارکت، فضای سبز، پردیس سینمایی و… اشاره کرد.

این مجموعه زیبا و عظیم پنج طبقه که طراحی و معماری جذابی دارد، فروشگاه‌های زیادی با برندهای مطرح و باکیفیت را در دل خود جای داده و وجود سه طبقه پارکینگ آن هم در تهران شلوغ و پرهمهمه، مزیت دیگری است که خیال هر بازدیدکننده‌ای را از بابت جای پارک راحت می‌کند. با کجارو همراه شوید تا گشتی در مگامال پایتخت بزنیم.

معرفی مگامال

مجتمع تجاری مگامال در زمینی به مساحت ۱۹ هکتار و ۲۰۰ هزار متر مربع زیربنای تجاری در شهرک اکباتان ساخته شده است و در پنج طبقه آن ۲۰۰ واحد تجاری فعالیت می‌کنند. در واقع ۱۵ درصد از این مجموعه به فضای تجاری و ۸۵ درصد به فضای عمومی، ورزشی، تفریحی و فرهنگی اختصاص دارد.

ساختمان مگامال از سازه‌های منحصربه‌فرد تهران بزرگ است که علاوه بر طراحی نوین، با مرغوب‌ترین مصالح ساختمانی ساخته شده است. با توجه به اینکه مجموعه مذکور قدرت تحمل زلزله ۹ ریشتری را دارد، مکانی امن برای تجارت و تهیه اقلام موردنیاز زندگی به حساب می‌آید.

فود کورت مگامال تهران

عکاس: اکبر بیات

مگامال کجاست؟

مگامال از جاهای دیدنی تهران در فاز دو شهرک اکباتان، در غرب شهر است که نه‌تنها در سطح استان تهران،‌ بلکه در کل کشور، جزو بهترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید محسوب می‌شود.

ورودی پارکینگ مگامال تهران

 

یکی از ویژگی‌های خوب مگامال، دسترسی آسان به بزرگ‌راه‌های شهر تهران است؛ به‌طوری که بزرگ‌راه تهران-کرج و شهید ستاری در نزدیکی این مجتمع قرار دارند. از بزرگ‌راه‌های نیایش، همت و حکیم نیز می‌توانید به‌راحتی به مرکز خرید مگامال بروید. علاوه بر این، مگامال در فاصله کوتاهی از ایستگاه مترو واقع شده است و ایستگاه خط چهار مترو تهران (کلاهدوز-ارم سبز) در مجاورت این مجتمع دسترسی به ورودی طبقه همکف را میسر می‌کند.

  • تلفن مگامال: ۰۲۱۴۴۶۹۴۴۷۱
  • آدرس مگامال: تهران، بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان، فاز دو، میدان شهید صارمی (نمایش روی نقشه)
  • وب‌سایت: www.megamall.ir

ساعت کار مگامال

مرکز خرید مگامال اکباتان هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳ فعالیت می‌کند و از آنجا که همه روزه باز است، در هر بازه زمانی می‌توانید از این مرکز بازدید کرده و از امکانات و خدمات آن استفاده کنید.